24
Jul

Poponarii din nou!

Archived in the category: Cultura, Diverse, Politica, Stiri Generale
Posted by: Ted - 30 Comments

Majoritatea liberală a Congresului statului Washington a votat ieri o lege care permite celor ce trăiesc împreună ca homosexuali aceleaşi drepturi ca ale celor căsătoriţi legal.  Azi dimineaţă la orele 4, deja era coadă la biroul de înregistrări.

150 de cupluri s-au înregistrat astăzi, ca nu cumva să piardă o zi de „beneficii”.  Printre acestea, dreptul de a-ţi vizita „partenerul” la spital ca „rudenie”, dreptul de a participa în deciziile medicale (dacă de exemplu unul dintre cei doi/cele două este pe „life support” sau pe ventilator şi nu mai are speranţă de viaţă, „partenerul” are dreptul de a solicita întreruperea asisitenţei medicale, chiar dacă familia reală a bolnavului mai doreşte continuarea asistenţei medicale), dreptul de a moşteni pe cel decedat.

Dacă cineva priveşte de la oarecare distanţă dezbaterile astea şi gândeşte că pe el nu-l privesc, se înşeală amarnic!  Poponarii au făcut în ultimii ani „progrese” în a asocia cauza lor cu drepturile femeilor şi cu drepturile minorităţilor.  Propovăduitori ai scârboşeniei, mai învederaţi decât au fost vreodată creştinii ai evangheliei (ei, poate cu excepţia apostolilor şi alte câteva cazuri izolate) bat la toate porţile doar-doar va deschide cineva.

GLSEN (Gay Lesbian Straight Education Network) a trimis recent câţiva reprezentanţi pentru a face educaţie sexuală unor copii de vârstă între 10-14 ani.  Unul dintre vorbitori a instruit clasa de fete cu ajutorul unor desene grafice, cum fac sex două lesbience.  Apoi, a urmat ca fete voluntare,  două-câte-două să dovedească practic ceea ce au „învăţat”.  Asta s-a întâmplat recent în statul Massachusetts.  Profesorii care au participat au primit un punct în repertoriul lor de contribuţii voluntare iar elevii au fost obligaţi să participe, fiind aduşi cu autobuzele şi de la alte şcoli.  Îmi cer scuze pentru descrierile grafice de mai sus, dar acesta este adevărul!

În acelaşi stat, programa de liceu prevede printre orele obligatorii şi dezbateri despre „căsătoria” între două persoane de acelaşi sex.  Adunate una cu alta, toate aceste mici incidente care par inofensive astăzi, vor alcătui cânva o ţesătură de negură.  Cu această ocazie, îmi vin în minte cuvintele Domnului Isus: Luca 22:53  …. Dar acesta este ceasul vostru şi puterea întunericului.

Post to Twitter * Post to Facebook **

No related posts.

Related posts brought to you by Yet Another Related Posts Plugin.

30 comments for “Poponarii din nou!”

1
UNITED STATES

Poponarii din nou!

Majoritatea liberală a Congresului statului Washington a votat ieri o lege care permite celor ce trăiesc împreună ca homosexuali aceleaşi drepturi ca ale celor căsătoriţi legal. Azi dimineaţă la orele 4, deja era coadă la biroul de înregis…

July 24th, 2007 at 12:59 am
2
UNITED STATES

Sa vezi in Romania ce se intimpla! Este o foarte puternica ofensiva a homosexualilor pentru recunoasterea lor! Mitinguri, demonstratii, parade, tot ce vrei si mai ales, ce nu vrei.

July 24th, 2007 at 1:57 pm
3
UNITED STATES

Draga Julius,
Am mai citit pe internet. Este directia in care se merge in toata lumea! Din nefericire, sau asa cum zici, “nu vrei”.

July 24th, 2007 at 2:01 pm
4
UNITED STATES

Mai lasa mai propaganda FOX NEWS!!!

July 24th, 2007 at 4:33 pm
5
UNITED STATES

Stimate dadatroll,
Eu NU privesc/ascult la Fox News! Imi citesc RSS-urile si-mi formez propriile idei. Dar tu, ale cui idei le promovezi? A jo Isten aldjon meg!

July 24th, 2007 at 6:48 pm
6
UNITED STATES

:) ))))))))))))))))))))

trollule, vedea-te-as la O’Reilly Factor

July 24th, 2007 at 11:15 pm
7
UNITED STATES

Nu apuca el… e ocupat cu ura pentru unguri!

July 24th, 2007 at 11:21 pm
8

Ciudat… Cum se face oare ca toti crestinii militanti urasc cate ceva (in cazul asta homosexualii)? Sa fi uitat ei oare ca ideea de baza in crestinism e DRAGOSTEA? “Imi iubesc aproapele doar daca e straight!”?

Si de unde atata rautate si chef de a jigni? “Poponarii, propovăduitori ai scârboşeniei”. Cum poti sa fii atat de negativist? Eu stiam ca ceea ce se numeste CRESTINISM e o religie a luminii.

On the other hand, cine crezi ca esti ca sa poti arata cu degetul, judecand pacatul altuia? Cum iti permiti, in numele unui Dumnezeu care nu te-a investit sa vorbesti in numele Lui, sa-i judeci pe altii?

July 25th, 2007 at 3:15 am
9

Bre Ted bre, tu crezi ca Iisus nu-i iubea si pe poponari?
Ce ai cu ei?

July 25th, 2007 at 4:53 am
10
BELGIUM

hmm…”poponar” ar fi considerat un cuvant discriminator cam in orice tara…parerea mea! si apropopos…perspective crestine?!!

July 25th, 2007 at 8:00 am
11
UNITED STATES

Stimate Trecatorule,
Imi pare rau daca din ceea ce am scris reiese ca-i urasc pe homosexuali. Nu ii urasc deloc! Doar mi-e scirba de ceea ce fac ei. Cred ca este un pacat care atrage mai mult decit altele minia lui Dumnezeu. Acum, a iubi inseamna oare a nu spune adevarul? Inseamna a tace? Nu cred! Si mi-e groaza de faptul ca-si promoveaza practica fara rusine si fara consideratie pentru inocenti. Vezi exemplul din Massachusetts. Nu este singular! Pe care alcoolic l-ai vazut facind parada incercind promovarea viciului sau? Pe care “gambler” l-ai vazut defilind pentru a spune si altora ca e mindru ca-si maninca banii la jocurile de noroc? Homosexualismul este un pacat ca si impotriva pacatului, avem voie sa vorbim in numele lui Dumnezeu, deoarece El uraste pacatul.

July 25th, 2007 at 9:05 am
12
UNITED STATES

Draga Balaurule,
Iisus ii iubea pe toti pacatosii, inclusiv pe homosexuali si le spunea sa se pocaiasca de pacatele lor. Numai atit am cu ei! Acum in alta ordine de idei, nu-l poti impiedica pe un om sa-si zboare creieirii, daca vrea! Imi pare rau ca o face, dar prefer sa nu o faca in vazul meu!

July 25th, 2007 at 9:08 am
13
ROMANIA

ptr. superbullusus, imi pare rau, dar trebuie sa te contrazic ca Dumnezeu iubea poponarii, ptr. acest lucru Dumnezeu a distrus 2 cetati mari si anume .SODOMA SI GOMORA>
Si mai mult de atata vreau sa iti zic ca Isus intr-adevar iubeste si iarta orice pacat, dar iti zice esti iertat ”DAR SA NUMAI PACATUIESTI”

July 27th, 2007 at 2:16 pm
14
CANADA

Draga Urzica,
Domnul iubeste pe toti oamenii, ca toti sunt pacatosi. Le ofera tuturor o sansa de pocainta, deci si homosexualilor. Doar ca daca nu se pocaiesc, atunci ii asteapta pedeapsa lui Dumnezeu si pe homosexuali, ca si pe orice pacatos care nu se pocaieste. Iar pentru pocaiti, desigur ca ramine valabil ceea ce a spus Isus tuturor celor iertati: sa nu mai pacatuiasca.

July 27th, 2007 at 8:53 pm
15
ROMANIA

Din cate stiu eu studiile arata ca peste 70% din populatie face sex oral pana sa implineasca 20 de ani. Asadar toti acestia sunt la fel de pacatosi?

July 28th, 2007 at 2:17 pm
17
ROMANIA

da, asta este, e vorba de aceleasi drepturi cu cei casatoriti legal, nu cu cei casatoriti religios. e o chestie juridica nu spirituala. asta daca nu puneti semnul egal intre o institutie a statului si o institutie religioasa.

July 28th, 2007 at 4:07 pm
18
CANADA

Draga Cristina,
suntem inca o data de acord!

July 28th, 2007 at 4:51 pm
19
CANADA

Draga Morbo
“legal” din punctul cui de vedere? De unde vine, sau cine a stabilit ceea ce este “legal”? Ce rol au jucat in stabilirea legalitatii cele zece porunci ale lui Moise si in general principiile morale iudeo-crestine? Legalul nu poate fi despartit de moral, moralul nu poate fi despartit de Dumnezeu si de Dumnezeu ne apropiem prin credinta. Spiritualul are intotdeauna precedent asupra materialului, juridicului, sau socialului. Pina nu iti stabilesti ierarhiile si prioritatile, o sa traiesti intr-o continua confuzie. Asta nu ti-o zic tie, ci vorbesc in general.
Deci, cind vorbesti despre casatoria legala, atunci faptul ca niste judecatori sau politicieni liberali au stabilit in opinia lor ca e legala uniunea a doi homosexuali, asta nu inseamna ca e legala.

July 28th, 2007 at 5:17 pm
20
UNITED STATES

eu ma uit si din alta directie: comunismul. In RO, inainte de ‘89, puteai sa te casatoresti “legal” la primarie/sfat/consiliu si era de ajuns. Daca faceai sau nu casatoria in Biserica, nu conta. Erai declarat casatorit. “Dar la inceput n-a fost asa”…. Erai casatorit daca faceai in Biserica, la sfat numai te inregistrai. Cred ca este inca ceata din timpul comunismului care ne impiedica sa vedem Adevarul.

July 28th, 2007 at 5:32 pm
21
ROMANIA

inteleg,probabil ca la iran, de exemplu, va deranjeaza doar ca este islamic, nu ca este un stat teocratic

July 29th, 2007 at 1:10 am
22
CANADA

Draga Cristina,
atit comunismul cit si materialismul si-a lasat amprentele pe constiinta multora! Si sa nu uitam ca in vremurile acestea, avem de-a face din ce in ce mai mult cu o religiozitate de fatada, de forma, fara esenta, de tipul “eu ma numesc catolic, dar nu practic credinta”. Pe fondul acesta, vom fi martorii unei cresteri tot mai vertiginoase a vrajitoriei, a supersti’iilor, etc.

July 29th, 2007 at 1:54 am
23
CANADA

Draga Morbo,
ai dreptate. Daca Dumnezeu ar conduce omenirea (si desigur daca omenirea s-ar lasa condusa de Dumnezeu) atunci cu totul alta ar fi situatia in lume. Doar ca sunt convins ca la ideea aceasta, tu vei sari in sus!

July 29th, 2007 at 1:56 am
24
ROMANIA

Imi pare bine ca ai curajul sa spui ce crezi. :)

July 29th, 2007 at 3:55 am
25
ROMANIA

nu sar in sus, vroiam numai sa vad daca am dreptate

July 29th, 2007 at 8:46 am
26
CANADA

Draga Morbo,
e si asta o satisfactie: sa ai dreptate! Si, nu ti-a trebuit mult sa fii satisfacut! In chestia asta!

July 29th, 2007 at 12:02 pm
27
CANADA

Stimate Nomemory,
Nu cred ca am vreun merit in asta. Cu totii ar trebui sa spunem ce credem fara rusine sau retinere. Openess-ul acesta ar transforma multi munti in niste musuroaie de furnici in societate si in relatile interpersonale. Te-am cautat dar ti-ai sters blogul! De ce?

July 29th, 2007 at 12:04 pm
28
ROMANIA

Nu mi-am sters blog-ul, am schimbat doar numele. Mai mult decat homosexualii ma deranjeaza ceata de activisti care incearca sa convinga masele ca e cool, modern, european sa fii “tolerant”, gayfriendly sau papitoi. Nu poti sa convingi un homosexual sa devina altceva dar poti sa-l convingi sa pastreze discretia :)

In rest, astept cu interes celelalte articole. :)

July 29th, 2007 at 1:52 pm
29
UNITED STATES

Multumesc, draga proclet.
Nu-ti stiu numele, l-am cautat pe blogul tau… poate mi-l spui vreodata! Multumesc de blogroll. Cu privire la homosexuali, am scris nu demult un articol despre unul care s-a lasat de chestia asta, si el are pareri interesante. Il poti citi aici: http://perspectivecrestine.wordpress.com/2007/07/06/homosexual-vindecat-de-pacat/
Multumesc si de urari. Pe curind!

July 30th, 2007 at 1:39 am
30
ROMANIA

Am citit articolul, interesant, media spune ca homosexualitatea nu este o boala si nu tine de optiunea individului (in mod normal nu ar exista leac pentru asa ceva).

Se pare insa ca exista “speranta”, sunt curios totusi cati homosexuali sunt dispusi sa accepte ca traiesc in anormalitate si sa caute o solutie pentru problema lor.

Cat despre blogroll nu era nevoie sa intoarceti favoarea… nu era o adaugare conditionata – pur si simplu ca mi-a placut ce ati scris :)

July 30th, 2007 at 4:00 am