Posted on 25-10-2007
Filed Under (Cultura) by Ted

Am auzit azi nişte democraţi care învinuiau pentru incendiul din California pe preşedintele Bush şi războiul din Irak!   Ba vice-guvernatorul Californiei i-a spus lui Bush să nu viziteze California că prezenţa sa va împiedica operaţiunile de stingere a incendiilor.  Îmi amintesc că după Katrina Bush nu a vizitat New Orleans tocmai ca să dea timp desfăşurării operaţiunilor de salvare.  Atunci a fost învinuit că nu s-a dus la locul dezastrului, acum este învinuit că se duce.  Cine-i de vină în Moldova?  Dar în Georgia?  Are Becali vreun rol în chestiile acestea?

Pe unii oameni nu-i mulţumeşti nicidecum şi niciodată.  Dacă Ţon a mărturisit, de ce nu a făcut-o mai repede?  Pe la 1990?  Dacă o făcea la 1990, de ce a făcut scrisoarea aceea aşa cum a făcut-o?  De ce a dat sentimentul că se justifică acuzând pe alţi fraţi?  Dacă a fost vânzător, de ce s-a mai pocăit?  Să fi făcut bine să rămână nepocăit!  Că noi, biserica, suntem singura armată care-şi împuşcă răniţii, nu-i aşa?  Cine a căzut, să nu mai fie recuperat!  Bine că a căzut!  Cu cât mai mare „stea” a fost cel ce a căzut, cu atât mai mare bucuria noastră!  Că ne rămâne nouă podiumul!

Când a căzut de la credinţă, a făcut-o cu capul sau cu inima?  Dar când a vândut pe fraţi, a gândit ca o femeie sau ca un bărbat?   Nu, postul acesta nu-l apără nici nu-l justifică pe Ţon.  Ţon se ştie apăra şi singur, dacă trebuie!  Am luat doar exemplul că era atât de proapăt!

Ciudaţi oameni mai sunt românii, în special „pocăiţii!”  Eterni jucători din tribune, gata să huiduiască în orice clipă jucătorii echipei proprii, având piatra în mână permanent, gata să o arunce în oricine şi pentru orice, insensibili la propriile neajunsuri şi păcate dar gata să ucidă pe alţii pentru păcate mai mici şi mai neînsemnate!  Cu muştarul mereu pe sărite, pregătiţi mereu să fenteze orice sistem, până şi divinitatea, deţinând etalonul universal al ştiinţei, încercând să aducă mereu pe toţi la numitorul comun care este el, voind să demonstreze mereu ce nu se poate demonstra şi tăind în patru ceea ce nu mai este divizibil.  La noi „presupusul” are menirea de axiomă iar postulatul e doar o părere.

Nu ne satisface nimeni cu adevărat, niciodată!  Sunte inconsistenţi în dragostele noastre şi consistenţi în ură şi-n dispreţ!  Şi dacă avem un idol astăzi, mâine suntem gata să-l trântim la pământ şi să-l lovim cu papucul ca pe statuia lui Sadam.  Adevărul trăieşte puţin la noi, fiind detronat repede de eterna bârfă şi tovarăşa ei, minciuna!  Radio-şanţul, acea invenţie românească a deceniilor trecute acum a trecut de la şoapta la ureche la încingerea firelor telefoanelor şi la înroşirea spaţiului străpuns de semnalele celularelor.

Aproape orice conversaţie cu un român începe cu întrebarea „ai auzit ce-a păţit cutare?” sau „asta o ştiai?”  Şi înainte de a te pronunţa că nu te interesează, interlocutorul tău şi-a şi golit asupra urechilor tale tolba de bârfe.  Dacă nu ai nici o informaţi de dat la schimb, eşti neinteresant, neinspirat, anost şi posac.  Luate în orice ordine!  Că jignirile pot lua orice fel de formă şi dimensiune.  Pot recurge la regnul animal şi vegetal, la arborele genealogic, la aspect, inteligenţă, etc., etc.

Na!  Acum m-am mai răcorit!  Că mă aprinsesem după citirea unor discuţii de pe Confesională!  Nu le-am mai citit de mult, că nu aveam timp!  Dacă ştiam că mă aprind atât de „româneşte”, nu le citeam nici acuma!  Sunt şi eu român, nimic din ceea ce este românesc nu-mi este străin!

    Read More   

Comments

viorica UNITED STATES on 25 October, 2007 at 8:52 am #

Ce frumos ai scris,are simbure de adevar!


Dan H. on 25 October, 2007 at 8:53 am #

Din pacate ai mare dreptate si diagnosticul pus este corect. Multi din cei care-si dau cu parerea despre Iosif Ton, n-au avut nici macar bunul simt sa se documenteze asupra subiectului - de exemplu citindu-i cartile.
Vorba lui Anton Pann: “haidem sa vorbim degeaba / ca tot n-avem nici o treaba.”


Alin Cristea on 25 October, 2007 at 11:52 am #

Ted, de ce Confesionala pare sa fie sursa ofului tau nu inteleg… Inseamna ca n-ai apucat sa citesti comentariile de la Patratosu…


Ted UNITED STATES on 25 October, 2007 at 12:22 pm #

Viorica,
am scris la frustrare! Citeodata mi-e ciuda ca suntem asa! Dar, avem si parti bune! Altadata, cind e soare afara, despre acestea!


Ted UNITED STATES on 25 October, 2007 at 12:24 pm #

Dane,
Asa cum ziceam, pe Ton l-am luat doar ca un exemplu. Ca el sunt sute de alte cazuri! Si, de obicei critica cei ce nu-s in stare de nimic! Ca si cind Domnul ar fi facut om chemare speciala de `critici`!


Ted UNITED STATES on 25 October, 2007 at 12:26 pm #

Aline,
nu am nici un of cu Confesionala! Nu am citit decit acolo, vizavi de subiectul ‘visul american’ daca-ti amintesti… Nu, nu am apucat sa citesc patratosu inca… o sa-mi fac curaj sa le citesc si pe acelea! Acolo e chiar iarmaroc, citeodata! De ce lasa patratosu unele chestii, nu inteleg! Probabil ca scandalul e bun la rating!?


Dana ROMANIA on 25 October, 2007 at 12:31 pm #

Ce trist e ca aveti dreptate!


A.Dama on 25 October, 2007 at 12:43 pm #

Ted, cred ca sunt sanatoase semnalele de alarma. Ajungem sa ne invartim intr-o lume stramta, rea, mereu pusa pe scandaluri. Atata micime!

P.S. La voi se pun puncte dupa titluri? :?:


Ted UNITED STATES on 25 October, 2007 at 12:56 pm #

Dana,
poate ca dreptate 100% nu am, dar asa in general, cred ca am! Si este destul de trist!


Ted UNITED STATES on 25 October, 2007 at 12:59 pm #

Ah! A.Dama!
Ma intrebi acum despre puncte… Pai, da! De ce sa nu se puna punct? Nu ai auzit expresia :punct, si de la capat?” Sau, dupa titlu nu se pun semne de exclamare, intrebare? De ce nu s-ar pune si punct? Daca te deranjeaza, o sa merg inapoi in toate posturile mele si sterg punctele :mrgreen:

In alta ordine de idei, (mult) mai seriosa, semnalele de laram sunt menite sa largeasca lumea noastra, s-o faca mai buna, nu-i asa? Cel putin, lumea personala! :!: :?:


A.Dama on 25 October, 2007 at 1:14 pm #

Da, ma deranjeaza punctele! Am o relatie puritana cu textul. Adica il vreau pur. :mrgreen: Eh, asta e o chestiune personala… cu gramatica, ortografia etc. E un reflex din cauza caruia am avut (si) necazuri. In romana nu se pune punct dupa titlu. Cand e vorba de semne de intrebare sau de exclamare, acestea se pun pentru ca sunt suprasegmentale - sunt necesare pentru intonatie.

Da, in a doua parte a raspunsului tau, suntem pe aceeasi lungime de unda. Sa ne rugam pentru mai bine!


Dan Spaniard SPAIN on 25 October, 2007 at 1:45 pm #

Señor Doru Pope

Adevarat. Trist. Alte atribute nu mai pun textului tau. In shimb, ma bucur pentru clarviziunea pe care o ai relationat cu situatia crestinului modern.

Cu respect

Dan Spaniard
http://www.sincolores.com

P.S. Stimata “A.Dama” va spun si d-voastra ceva ca sa demonstram practic ca Doru Pope a avut dreptate - Romanii cauta mereu greselile celorlalti. In America se pune sau nu punct dupa titlu. In Romania insa se pune pauza (space) dupa punct? (A.Dama!?)


Florin Molnar UNITED STATES on 25 October, 2007 at 4:42 pm #

Aline,

Am mai incercat si pe Confesionala sa protestez la lipsa moderarii din partea ta dar se pare ca esti prea ocupat cind e vorba sa intervii pentru “drepturile” altora. Vorbea si Fr Ted de spectacolul penibil “visul american” la care doar ai privit pasiv. Esti recunoscut pentru rapiditatea cu care sari sa pretinzi scuze cind esti apostrofat sau tratat cu lipsa de bun simt sau respect dar nu faci acelesi lucru cind e vorba de altii. Nu-i cinstit poate.
Distingi cu usurinta penibilitatea fata de rigurozitate si totusi…
Au subliniat multi altii mai direct sau mai subtil aceste lucruri si inca asteptam sa vedem ceva miscari din partea ta in acest sens. Dincolo de parerile diferite care le avem unii fata de altii si care sint normale si de inteles, lipsa de respect si de bun simt ar trebui totusi amendate.
Sau ai obosit si lasi Confesionala sa ajunga precum Masa Rotunda pe care ai criticat-o atita pentru lipsa de moderare.
Sa me ierti ca te racolez si prin vecini cu necazurile mele.
Florin Molnar


Florin Molnar UNITED STATES on 25 October, 2007 at 5:22 pm #

Frate Ted,

Ati descris extrem de bine pe acei unii care au probleba birfei…
si din pacate la noi la romani parca avem de-a face cu o densitate mare decit la altii. Zicea cineva despre acest fel de oameni” Vestea buna e ca sint doar aproximativ 10 astfel de oameni pe pamint :smile: . We can handle that. Vestea rea insa e ca they are moving a lot :sad: ” As adauga eu la respectul comentariu ca cel putin unul din cei 10 e roman. :mrgreen:
Cu o astfel de persoana am avut ghinionul sa ma intersectez in in viata. Pentru ca lucram si la aceeasi companie vorbeam mult, sau mai bine zis ma cauta mult poate si de 3-4 ori pe zi la telefon si imi turna de la a la z despre fiecare din biserica. Am incercat in repetate rinduri sa-i explic ca nu e sanatos nici pentru sine nici pentru mine nici pentru cei de care imi tot “povestea” .
Pina la urma am rupt legatura cu persoana respectiva.
Necazul mare insa era ca respectiva persoana era prietena “la catarama ” cu pastorul bisericii si se lauda in lung si-n lat cu prietenia lor si timpul mult care il petrec impreuna, in timp ce fr pastor se plingea de mama focului de lipsa de timp de-a face vizite pastorale si sa investeasca timpul necesar in lucrarea lui care din pacate era extrem de neeficienta. Va dati seama cum sunau justificarile fr pastor in fata unei persoane care tocmai avusese citeva convorbiri cu persoana respectiva.
Intelepciunea si integritatea parca sint surori, ce bine-ar fi sa ni le putem lega la git
Va citesc meditatiile si comentariile cu placere.
Fiti binecuvintat,
Florin Molnar


Ted on 25 October, 2007 at 10:46 pm #

Draga Spaniardule,
Crestinismul despre care vorbesc cu tristete si frustrare, te rog sa ma crezi ca apartine mai mult romanilor… Nu stiu cum este la spanioli, dar sunt sigur ca se gaseste si la romanii ce traiesc in Spania! Crestinii din America sunt mai putin ranchiunosi, nu-i prea intereseaza birfa, iarta mai repede pacatele altora, reabiliteaza mai usor! Poate ca li se poate reprosa o anume raceala, dar sincer sa fiu, prefer sa fiu lasat in pace decit sa mi se amestece cineva mereu in viata!


Ted on 25 October, 2007 at 10:56 pm #

Florine,
Subscriu partial la parerea ta despre Confesionala. Mai ales postarile despre ‘visul american’ au ajuns violente si se arunca injurii de ambele parti ale disputei. Poate ca publicarea lor ar trebui facuta cu un avertisment din partea moderatorului… Sau, poate ca nu ar fi trebuit discutate aceste aspecte aici ci pe Confesionala.

Citdespre patania ta cu ‘birfitorul’, din nefericire astfel de caractere sunt ‘prieteni’ cu pastorii de doi bani, care in loc sa opreasca birfa, o alimenteaza! Asa se inving astfel de situatii, una cite una!

Multumesc de apreciere.


Virginia B UNITED STATES on 26 October, 2007 at 1:04 am #

Pastorul

Daca e tanar - atunci n-are experienta;
Daca parul îi este carunt - e deja batran;
Daca are cativa copii - are prea multi;
Daca n-are - da un exemplu rau;
Daca predica dupa notite - predica conserve;
Daca predica fara notite - nu este pregatit.
Daca vorbeste tare - iar tipa!
Daca vorbeste incet - iar ne-a adormit!
Daca studiaza mult - nu se ocupa de biserica!
Daca face vizite - nu te lasa in pace.
Daca predica mereu - e prea mult sa asculti un singur om;
Daca are invitati - fuge de datorie;
Daca e atent cu cei saraci - face pe marinimosul;
Daca vorbeste cu cei bogati - ii flateaza;
Daca sugereaza imbunatatiri sau noi programe - e dictator.
Daca nu - este doar un figurant.
Daca foloseste ilustratii - neglijeazã Biblia;
Daca nu foloseste - este plictisitor;
Daca condamna pacatul - este foarte dur;
Daca nu - face compromisuri.
Daca predica o ora - bate campii;
Daca predica mai putin - nu-i in stare de mai mult;
Daca predica adevarul - e jignitor; Daca nu - e ipocrit;
Daca predica despre zeciuiala - jefuieste pe frati
Daca nu - nu se tine de invatatura apostolilor.
Daca nu reuseste sa placa tuturor - raneste biserica;
Daca place tuturor - n-are personalitate.
Daca primeste un salariu mare - e un mercenar;
Daca primeste un salariu mic - nu merita mai mult.

Straduindu-se sa faca pe placul tuturor, are tot mai putini multumiti. El este slujitorul tuturor, slujit de asa de putini. Facand slujba dragostei, primeste putinã iubire. Cu toate acestea, el este slujitorul tau, din dragoste pentru Cristos!

Articol preluat din revista “Jurnalul tinerilor”,Maranata-Arad


A.Dama on 26 October, 2007 at 7:56 am #

Domnule Spaniard,

Faptul ca am intrebat de punctele puse dupa titlu nu dovedeste ca as fi CAUTAT greseli. Titlul e ceea ce iti sare in ochi, nu-i asa? “Romanii cauta greseli” - e o generalizare pe care o pot discuta sociologii. Aici era o chestiune filologica. Stiu ca Ted nu s-a suparat ca l-am intrebat daca acolo se pune punct dupa titlu!

In a doua chestiune, in limba romana se pune blanc dupa punct, virgula etc. In cazul pseudonimului meu, nu voi pune blanc, deoarece A.Dama e o licenta poetica, asa cum ar fi MyDan pentru Maidan, asa cum sunt alte licente poetice. Ionatan Pirosca foloseste verbe derivate din substantive: “se galilea, se nazarinea”. Lista poate fi continuata!


Alin Cristea on 26 October, 2007 at 8:55 am #

Resping categoric opinia lui Florin Molnar despre “lipsa moderarii” care PARE a fi pe grupul de discutii Confesionala.

La o citire mai atenta rezulta ca Florin Molnar se refera la o anumita polemica (”visul american” - doar vreo 20 de mesaje, din peste 500 in octombrie, au de a face cu acest pseudosubiect). In solicitarea sa de pe Confesionala e evident ca se astepta sa il apostrofez pe “celalalt”.

Insa tot acolo Florin Molnar scrie: “In rest felicitari de modul cum administreaza grupul de discutii si energia care o investeste sau cum zice romanul” imi ridic palaria” .”

Propun sa nu aducem subiecte din alte parti pe blogul lui Ted. Sau, daca le aducem, sa o facem cu mai multa atentie.


Ted on 26 October, 2007 at 11:45 am #

Draga Virginia,
Pastorii sunt intr-adevar cei mai expusi ‘criticilor!” Dar, cred ca sunt si pregatiti de Domnul pentru aceasta!


Florin Molnar on 26 October, 2007 at 12:28 pm #

Iarta-ma Aline de invinuirea care ti-am adus-o ca nu moderezi. Asa cum bine ai observat ma refeream la acele putine mesaje referitoare la “visul american” in comparatie cu multimea tuturor mesajelor care iti trec prin mina. Fiecare cu ce-l doare . Nadajduiesc macar sa impartasesti aceasta afirmatie. Plingeam si eu de ceva ce-mi producea durere si nu numai mie ci multora pe grupul tau si nadajduiam sa gasesc ceva intelegere si rezolvare.
Dar recunosc ca ai tu destule pe cap, asa ca cer iertare din nou.

Si acum resping si eu categoric afirmatia si cererea de-a nu mai aduce pe blogul lui Ted subiecte din alte parti , prin care induci ideea ca eu am inceput subiectul Confesionala pe blogul respectiv. Stii prea bine ca Ted a facut referire la Confesionala in mesajul sau, apoi ati schimbat amindoi niste comentarii referitor la Confesionala . In acest context am intrat si eu in hora cu “durerea” mea si ajunsei tap ispasitor…

Pentru cei care nu se duc pe blogul lui Ted sa vada realitatea , afirmatia ta poate fi calificata ca o dezinformare in toata regula cuvintului .

No ca iar te-am criticat Aline , dar acuma chiar pe bune si nu pretind nici scuze. Am avut parte de dezinformari mult mai serioase in ultima vreme, cea de fata ma face chiar sa zimbesc.

Cu apreciere pentru partea onorabila a muncii tale de moderator (ca durerea mea n-ai rezolvat-o),

Florin Molnar


Dan Spaniard SPAIN on 26 October, 2007 at 12:59 pm #

Stimata A.Dama

Ma bcuru ac ne-ma inltait petru ca am ivnatat ceva nou.

Lecinta Peotica

Dan.Spaniard


Ted CANADA on 27 October, 2007 at 1:02 am #

sPaNiArDuLe,
imi place sa decoper si partea asta a ta, care reiese mai greu din lectura textelor tale!

Te.DoP


Ted CANADA on 27 October, 2007 at 1:04 am #

Alin si Florin,
hai sa incetam cu subiectul despre Confesionala aici! Imi pare rau ca l-am comentat! Imi cer scuze.


mihai ROMANIA on 27 October, 2007 at 4:37 am #

Ted,
M-a uns la suflet articolul tău. Parcă ar veni de la un duh întărâtat, nu alta! Bine că te-ai mai răcorit la urmă, că cine ştie ce ar mai urma! :lol:

Serios acum: eu aş publica articolul tău în buletinul duminical al fiecărei biserici româneşti şi, acolo unde nu se practică treaba asta, aş edita unul special. Cred că oamenii trebuie confruntaţi în această chestiune, fiindcă prea mulţi nu-şi văd bârna, preocupaţi fiind de paiele celorlalţi.

Cu prietenie,
Mihai

Senor Dan,
Mulţumesc Domnului pentru tine, fiindcă pe zi ce trece îmi bucuri tot mai mult inima cu efectele penei tale ascuţite!
Al tau prieten,
MeHigh

PS Mă gandesc serios asupa semnificaţiei numelui meu şi cred că pentru a-mi ţine în control firea, ar fi bine să-mi schimb numele în MeLow. O să-l întreb şi pe Ionatan, să văd ce zice!


A.Dama on 27 October, 2007 at 1:33 pm #

Te-nDoPi, Ted? :lol:


Ted CANADA on 27 October, 2007 at 8:15 pm #

Mihai,
Câte adevăruri nu spune omul la necaz? :wink: Mulţumes de aprecieri. Resimt aşa o deznădejde şi apropae un fel de necredinţă, asemenea celui ce l-a întrebat pe Domnul „atunci cine va putea fi mântuit!?” (Matei 19:25-26). Mă uit la noi ce „neterminaţi” suntem, ce stârpituri am rămas, în comparaţie cu ceea ce ar trebui să fim sub efectul mântuirii! Ştii, mă întreb ce efect are lipsa celor 7 ani de acasă asupra celor ce cunosc mântuirea? Că gândeşti că problemele întânite (în special cele de comportament social) sunt mai degrabă de educaţie, decât de mântuire! Dar naşterea din nou nu ar trebui să „repare” carenţele de comportamnet şi caracter? Unde am greşit ca lucrători spirituali? Ce nu am demonstrat? ce nu am dovedit? Ce nu am subliniat îndeajuns? Ce am ascuns de ceilalţi, de membrii bisericilor noastre?


Ted CANADA on 27 October, 2007 at 8:21 pm #

A.Dama,

îmi pare rău că m-am pus cu tine! Ca să uit ruşinea, va trebui să beau un A.Dama(ş)!


A.Dama on 27 October, 2007 at 10:42 pm #

Draga Ted
Aceste jocuri de litere si cuvinte erau pentru zambete. Iar tu ne-ai aratat ca stii zambi. Sa nu-ti para rau! Noi venim la tine pentru litera (si cuvintele) ziditoare intai si intai. Doar apoi si apoi pentru cele zambitoare. O duminica alduita!
A.Dama
P.S. Am vazut ca “aldamasul” si “alduiala” au aceeasi radacina etimologica. Si e de bine(cuvantare)!!!


mihai ROMANIA on 28 October, 2007 at 10:13 am #

Ted,
Cred ca greşala noastră este una de esenţă. Bisericile noastre sunt formate de convertiţi şi nu de ucenici în adevăratul sens al cuvântului. Din nefericire, seminariile nu repară această problemă şi ne învârtim într-un cerc vicios. Cineva care este ucenicizat este învăţat şi cum să se raporteze la greşelile celorlalţi şi ce perspectivă să aibe asupra lor. Cum să abordeze, cum să confrunte, cum să restaureze. La noi se învaţă cum să se vâneze greşelile şi atât. Se fălesc oamenii cu studii la slova greacă, ebraică, oxfordiană, etc, dar slova omoară, doar duhul dă viaţă. Sunt extrem de puţini credincioşi care aplică Matei 18 şi şi mai puţini care îl aplică corect. Ai perfectă dreptate că suntem neterminaţi.
Doamne Ajută-ne şi termină-ne odată!

A.Dama
Ce înseamnă “a aldui”? Nu am auzit termenul până acum. Scuză-mi ignoranţa!


Ted CANADA on 28 October, 2007 at 12:00 pm #

Mihai,
Trebuie să facem mai mult, acuma că ştim, pentru a uceniciza oameni. Pentru a „turna” în vieţile altora, după modelul lui Isus, ceea ce trăim noi! Nu doar ceea ce ştim! Într-adevăr, Doamne ajută-ne!

A aldui provine din maghiară; de exemplu, „az Isten aldjon meg” înseamnă Dumnezeu să te binecuvinteze.


A.Dama on 28 October, 2007 at 11:41 pm #

Mihai,

Inteleg ca cei mai multi au vazut in gestul meu “pescuirea” greselilor. Tot ce pot sa va spun este ca am considerat ca lui Ted pot sa-i scriu, fara ca el sa vada in gestul meu rautate. Daca i-am scris cateodata lui Marius, el mi-a multumit; daca i-am scris lui Ted, el a reactionat cu umor. Altora nu le-am scris, desi sunt greseli pe toate blogurile (sunt convinsa ca si pe al meu, ca doar nu suntem perfecti)… Unele greseli se datoreaza repeziciunii cu care scriem, altele, care se repeta, dovedesc stapanirea deficitara a limbii romane. Deci, va rog, daca mai vedeti ca intervin cu corecturi, tineti cont ca e un (d)efect profesional, si nu rautate!

In rest, saptamana alduita!

A.Dama


Ted on 29 October, 2007 at 8:01 am #

A.Dama,
corecturile, observatiile s comentariile tale vor fi intotdeauna binevenite pe acest blog! Mai ales ca aceste ginduri sunt scrise de catre cineva care nu a (re)inceput sa scrie romineste decit pe la 2001, dupa aproape 15 ani de ne-scriere in limba romina! Si atunci, scriam pentru publicatia Romanian Times din Oregon (www.romaniantimes.org) si scrierea mea era corectata de Cristian Ioanide, directorul publicatiei! Se poate observa cu relativa usurinta ca nu am subtilitatea si vocabularul “updated” in lb. romina! Asa ca, corecturile si observatiile altora imi folosesc! Si acum si aici, ca sa nu uit nici maghiara, o sa va spun tuturor “a jo Isten aldjon meg titeket!”, adica, Bunul Dumnezeu sa va binecuvinteze pe voi!


nutu ROMANIA on 4 November, 2007 at 1:54 am #

fratele meu drag, ma bucur pentru felul drept in care vezi lucrurile.din pacate,ecoul vorbelor tale ajunge la prea putine urechi si poate de-ar ajunge la mai multe,ma tem ca acele multe sunt infundate cu dopuri mari de fatarnicie si ipocrizie.dincolo de orice zbatere,un lucru e sigur eficient 100% :sa ne rugam pt. ei. Domnul sa aiba mila de “pocaiti” si de noi-pacatosii neterminati.


Post a Comment
Name:
Email:
Website:
Comments: