Posted on 18-05-2008
Filed Under (Politica, Stiri Generale) by Ted

Aveţi mai jos un video clip care reprezintă reclama ce şi-o face Obama în statul Kentucky, pentru alegerile din 20 mai.  Am doar o simplă întrebare: de ce tot o ia pe ocolite?  De ce nu recunoaşte de la bun început că vrea să fie Mesia?  Adică… anti-Mesia?

    Read More   

Comments

manu on 18 May, 2008 at 6:01 pm #

Tot îl văd pe acest Obama peste tot. Nefiind din state nu prea am tangenţă directă cu alegerile.

Cine e şi ce vrea? Chiar vorbeşte serios cu chestiile astea? Faith? El care e din partidul democrat?!?


m1ha1 ROMANIA on 19 May, 2008 at 1:51 am #

anti-mesia ? cand spui ceva ar trebui sa fie si documentat-ori cat de cat demonstrat… are vreo caracteristica cu antichristul ? daca e una, doua, poti spune ca e f putin probabil sa fie cum spui tu… insa daca ma insel, at ar fii toate caracteristicile antichristului=obama. Cu toate astea, nu prea o sa vad un nou articol cu aceasta demonstratie. Pana atunci, voi considera ca ii faci reclama negativa [fiind si un site cu fusul orar seattle - ai mai mari sanse] iar propozitia “obama=antihristul” e doar o parere de-a ta, neconfirmata de dovezile teologice. Oare asta doreste Dumnezeu de la un site numit - Perspective crestine ??? wwjd ?


Ted UNITED STATES on 19 May, 2008 at 9:13 am #

Dragă Man,
Obama este un democrat care candidează la preşedinţia Americii. Vorbeşte foarte bine şi amestecă în speech-urile sale elementele folosite de predicatorii de culoare în predicile lor. De aceea, păcăleşte pe mulţi cu cuvintele sale. Este unul dintre cei mai liberali membri ai Senatului. Dacă faci un „search” pe numele lui, o să găseşti mai multe postări în care scriu despre el şi te mai poţi informa. Desigur, eu scriu o opinie care e personală. Pentru o informare de 360 de grade, trebuie să asculţi şi pe alţii…


Ted UNITED STATES on 19 May, 2008 at 9:53 am #

@m1ha1:
bine ai venit pe la mine, chiar dacă ai intrat cu bocancii murdari… Dacă tot fluturi termeni de oameni maturi, precum „teologie”, atunci ar trebui să ştii că semnele anticriştilor sunt mai multe, după cum şi sunt mai mulţi „anticrişti”: 1 John 2:18 Copilaşilor, este ceasul cel de pe urmă. Şi, după cum aţi auzit că are să vină anticrist, să ştiţi că acum s-au ridicat mulţi anticrişti: prin aceasta cunoaştem că este ceasul de pe urmă. Adularea de către cei ce-l sprijinesc, promisiunile exagerate pe care le face, erijarea personajului pe o poziţie de „salvator”, inserarea elementelor de religie (credinţă şi nădejde) în mesaj, schimbarea (change) promisă (schimbarea reală nu se face fără Dumnezeu), etc. Reclama din postul meu mai este şi pe fondul unui cântec care se cântă în adunările creştine din SUA (cred că şi din România).

Acum, dacă tu crezi că un site cu numele de „perspective creştine” ar trebui să stea cu ochii aţintiţi la sfinţii de pe pereţi, atunci nu înţelegi ce înseamnă a fi „creştin”. Creştinul are opinii, votează, susţine unii candidaţi şi se opune altpra. Ca şi creştin, eu nu am nici un candidat la preşedinţia SUA care să mă reprezinte. Aşa că, sunt împotriva celor ce candidează la ora actuală. Şi pentru că nu pot vota „contra” (ar trebui să am pentru cine vota „pentru” ca votul meu să fie „contra”) o să-mi manifestez nemulţumirile verbal. Sunt UN creştin, şi, site-ul MEU nefiind colectiv, reprezintă „pespectivele creştine” ale mele. Cred că asta ar face Isus.


Galahad on 19 May, 2008 at 1:14 pm #

Si mie mi se pare ca asta e publicitate negativa… :smile: (Urmeaza primary-ul din Oregon si acolo Obama va castiga) E foarte clar ca acest clip nu este un clip publicitar al campaniei lui Obama. E facut de ceva amator, doar pe youtube oricine poate sa-si puna clipurile. Imaginea aia cu un negru, care se doreste sa reprezinte pe Obama, care iasa din rau e clar ca e o inventie, sa fim seriosi… Apoi sa spui ca el e anti-hrist, e prea de tot. Doar ca anumite idei sunt foarte des folosite in religie, nu inseamna ca doar acolo este locul lor, cum ar fi credinta, nadejde. Nu are voie americanul de rand sa aiba nadejde in legatura cu urmatoarea guvernare de la Casa Alba? Si ideea de change, de schimbare chiar poate sa fie folosita in orice domeniu. Si nu sunt de acord cu afirmatia ca schimbarea reala nu se face fara Dumnezeu. Da, schimbarea reala a sufletului unui om nu o poate face decat Dumnezeu. Dar scoaterea armatei americane din Iraq o poate face orice presedinte ca este el credincios sau nu, orice presedinte poate influenta economia, afacerile externe, ca este credincios sau nu. Si apoi nu puteti spune ca Obama este un om fara Dumnezeu, sau ca nu e crestin, etc, doar fiindca nu este crestinul tipic din sudul americii, gen Huckabee, conservator, fundamentalist, etc… Probabil ca s-ar incadra foarte bine in descrierea crestinismului din Mere Christianity a lui C. S. Lewis. Doar un lucru vreau sa mai mentionez, desigur ca exista teoria ca unii sunt doar prinsi in speechurile lui si defapt el nu are fond, dar e interesant ca toate statisticile spun ca majoritatea celor cu educatie superioara voteaza cu Obama. Acea categorie de persoane ar trebui sa fie cel mai greu de dus cu zaharelul…


Ted UNITED STATES on 19 May, 2008 at 2:38 pm #

@Galahad:
e ok. Avem dreptul cu toţii la opiniile noastre. Incep cu sfârşitul: pe vremea lui Christos se folosea acelaşi argument: nici unul dintre „mai marii” lui Israel nu crezuseră în Isus. Deci, e ok dacă cei cu educaţie superioară votează cu Obama. Eu fac parte din grupul acesta, şi NU votez cu el (de fapt, nici nu am cu cine vota!). Cred că ai auzit de „elitism”. Unii-l acuză de asta.

Nu ştiu cine a făcut clipul. L-am găsit ca fiind commercial-ul lui Obama în Kentucky. Ce fel de creştin e Obama, nu ştiu. Nu ştie nimeni. El s-a născut musulman şi dacă a trecut la creştinism (cum susţine că a făcut) atunci a renegat islamul şi e pasibil la pedeapsa cu moartea!Să zicem că e aşa: biserica „creştină” pe care a frecventat-o timp de 20 de ani aparţine unei mişcări de sorginte marxistă, cu note de fascism, denumită „black liberation theology”. Unul dintre cei mai reprezentativi indivizi, James Cone a spus printre altele: „Black theology refuses to accept a God who is not identified totally with the goals of the black community. If God is not for us and against white people, then he is a murderer, and we had better kill him. The task of black theology is to kill Gods who do not belong to the black community … Black theology will accept only the love of God which participates in the destruction of the white enemy. What we need is the divine love as expressed in Black Power, which is the power of black people to destroy their oppressors here and now by any means at their disposal. Unless God is participating in this holy activity, we must reject his love.” (in cartea sa, Divine Racism…Westminster Press).

Nu cred că preşedintele SUA trebuie să fie creştin ca să facă bine. Dar nu prefer un preşedinte care este liberal, indiferent ce credinţă are. At stake sunt lucruri serioase aici şi acum: fibra moralităţii Americii se destramă şi nu cred că liberalismul se va opune la distrugerea continuă a acesteia.

Apoi, să nu ne facem iluzii! Americanii NU vor ieşi din Irak, indiferent cine va fi preşedinte! Nu au ieşit de nicăieri de unde au intrat. Dimpotrivă, acum cu lărgirea NATO, chiar au mai intrat şi-n alte ţări! Cam atât acum.


m1ha1 ROMANIA on 20 May, 2008 at 10:26 am #

Ai dreptate Ted, asta-si doreste Hristos. eu am bocancii murdari [inca o data ai dreptate], presupun ca avem nevoie de cat mai multi oameni ca tine. God Bless you.

ps: daca intr-adevar erau “perspective crestine” atunci nu uitai despre o predica de-a asa numitului prieten [cea de pe munte].

ps2: clinton/obama ca oricare alt candidat la presedentie apeleaza si la astfel de publicitate, insa aceasta [chiar daca ar fi o idee personala sau nu] nu inseamna ca : ‘e antihristul’.


Ted UNITED STATES on 20 May, 2008 at 1:48 pm #

@m1ha1:
ok


Galahad on 25 May, 2008 at 3:15 pm #

Mi se pare interesanta chestia asta ca guvernul ar trebui sa aiba grija de fibra moralitatii intr-o societate. Eu cred ca moralitatea ori exista ori nu, nu se face de catre guvern… Biserica are rolul de a aduce oamenii la Hristos, in comuniune, ca sa fie cu adevarat transformati, altfel, nu mi se pare de mare folos ca la nivel guvernamental unele lucruri sunt interzise si atunci oamenii nu le fac doar fiindca nu pot sau nu vor sa sufere consecintele.

Cat despre biserica de unde provine Obama, nu stiu ce sa zic si chiar nu vreau acum sa ma interesez si despre asta ca oricum eu traiesc in Romania, doar ca m-a prins si pe mine mania asta cu campania de la voi… :smile: Chiar mi-ar placea ca America sa nu mai faca inca un razboi, sa mai intre in Iran sau io stiu, sa fie mai inclinata spre diplomatie, mai ales acum cand ar fi de folos si pt economia ei. Ce pot sa spun despre Obama este ca ori este un fatarnic excelent ori el chiar nu este ca si pastorul sau. Oamenii judeca un om dupa cum vorbeste, dupa atitudini, tot felul de factori si aleg sa aiba sau nu incredere in el, acum in Obama o gramada de oameni au incredere, inclusiv eu, sper sa nu ne inselam ca ar fi foarte dezamagitor. :neutral:

Am vazut pe CNN astazi niste fragmente din cuvantarea care a avut-o la absolvire la universitatea Wesleyan din Middletown, Connecticut si mai ales finalulul mi-a placut foarte mult prin modul de gandire care l-a dezvaluit. Pun aici linkul:

http://edition.cnn.com/video/#/video/politics/2008/05/25/sot.obama.wesleyan.cnn

Si pun si transcriptul a partii mele preferate din el:

Each of you will have the chance to make your own discovery in the years to come. And I say “chance” because you won’t have to take it. There’s no community service requirement in the real world; no one forcing you to care. You can take your diploma, walk off this stage, and chase only after the big house and the nice suits and all the other things that our money culture says you should buy. You can choose to narrow your concerns and live your life in a way that tries to keep your story separate from America’s.

But I hope you don’t. Not because you have an obligation to those who are less fortunate, though I believe you do have that obligation. Not because you have a debt to all those who helped you get here, though I believe you do have that debt.

It’s because you have an obligation to yourself. Because our individual salvation depends on collective salvation. Because thinking only about yourself, fulfilling your immediate wants and needs, betrays a poverty of ambition. Because it’s only when you hitch your wagon to something larger than yourself that you realize your true potential and discover the role you’ll play in writing the next great chapter in America’s story.


Filip on 9 June, 2008 at 3:59 am #

:!: Pe Isus nu l-au interesat jocurile politice, nici macar ca ucenicii lui sa se implice in ea. hai sa nu ne pripim in afirmatii si in acuze… noi ne pregatim sa parasim lumea aceasta care oricum apartine diavolului… de ce vrem sa o facem asa de frumoasa si asa de buna? scopul nostru este castigarea oamenilor nu a pacii in lume… si daca noi crestinii suntem asa de “buni” de ce nu traim asa cum ne dam? in fine… cred ca nu e treaba noastra ce e sau nu e Obama… oricum nu putem controla asta… oricum Anticristul va conduce lumea… oricum istoria va fi asa cum e scrisa… conteaza ce faci tu!!! :idea:


Ted UNITED STATES on 9 June, 2008 at 11:56 pm #

@Filip;
şi până când o părăseşti, cine va decide pentru tine ce se întâmplă în societate, guvern, etc? Îi laşi pe alţii să gândească în locul tău, că tu vei părăsi şi aşa lumea? Şcoală ai făcut? De ce? La muncă mergi? De ce?… De ce a mai spus Domnul că noi suntem sarea pământului dacă nu avem nici un rol de prezervare, de împiedicare a avansului stricăciunii? Să fim serioşi! Şi de ce a zis Isus că e ferice de făcătorii de pace, dacă noi nu trebuie să contribuim la pacea lumii? Cred că eşti cam confuz…


Filip on 12 June, 2008 at 4:58 am #

pregateste-te sa dai cu capul…. mai tare ca oricand… dak crezi ca asta e rolul tau in lume… drum bun spre iad impreuna cu cei pe care ii critici!!!


Ted UNITED STATES on 12 June, 2008 at 9:23 pm #

@Filip:
m-ai trimis cumva la… dracu? Am citit bine? Aşa, „creştineşte?”


damaris UNITED STATES on 13 June, 2008 at 10:09 pm #

“… noi ne pregatim sa parasim lumea aceasta care oricum apartine diavolului…

de ce vrem sa o facem asa de frumoasa si asa de buna?

scopul nostru este castigarea oamenilor nu a pacii in lume…”
—————————————————————————
Filipe, realizezi tu ce scrii aici ?

Ca pe mine ma ia cu racori.

Este adevarat ca trebuie sa fim pregatiti ca si cum am muri astazi sau maine, dar in acelasi timp tebuie sa muncim ( cu mainile si cu mintea) ca si cum am trai o mie de ani.

Cauta pacea si fugi dupa ea, cum zice psalmul.


Ted CANADA on 14 June, 2008 at 11:31 am #

good job, Damaris!


Filip on 17 June, 2008 at 11:10 pm #

Matei 6:31 Nu vă îngrijoraţi dar, zicând: “Ce vom mânca?” Sau: “Ce vom bea?” Sau: “Cu ce ne vom îmbrăca?”
32 Fiindcă toate aceste lucruri Neamurile le caută. Tatăl vostru cel ceresc ştie că aveţi trebuinţă de ele.
33 Căutaţi mai întâi Împărăţia lui Dumnezeu şi neprihănirea Lui, şi toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra.
34 Nu vă îngrijoraţi dar de ziua de mâine; căci ziua de mâine se va îngrijora de ea însăşi. Ajunge zilei necazul ei.

nu scrie niciunde ca ar trebui sa ma stresez de alegerile din SUA sau Romania, nici macar sa muncesc ca si cum as trai 1000 de ani…. “toate aceste lucruri Neamurile le caută”…

oricat de ridicol suna… e cuvantul lui Dumnezeu…

si stresul tau pentru binele Americii explica si ce cauti tu acolo… mediteaza la asta…

pentru mai multe discutii pot fi contactat pe email….

apropo… nu te-am trimis la dracu… ti-am spus doar consecintele faptelor tale!!! nu citi printre randuri ca sa pari grozav!!!

numa` bine!!!


Filip on 17 June, 2008 at 11:20 pm #

acum pentru Damaris…

draga mea, in pasajul pe care tu l-ai citat, pacea nu are nimic a face cu lumea sau cu alte persoane… pacea de care vorbeste psalmistul este definita ca si “linistea mintii”… deci are de a face cu interiorul tau, cu sufletul tau…

si acum te rog sa citsti si cuvintele lui Isus de mai jos:
Matei 10:34 Să nu credeţi că am venit s-aduc pacea pe pământ; n-am venit să aduc pacea, ci sabia.
35 Căci am venit să despart pe fiu de tatăl său, pe fiică de mamă-sa, şi pe noră de soacră-sa.
36 Şi omul va avea de vrăjmaşi chiar pe cei din casa lui.

cam asta e parerea lui Isus cu privire la pacea de care vorbeai tu…

cu respect… si daca vrei sa vb mai multe poti sa imi scri pe mail… poate daca il rogi pe Dl Ted ti-l da…


Ted UNITED STATES on 17 June, 2008 at 11:40 pm #

@Filip:
faci o mare greşeală de interpretare a textului pe care l-ai dat. Intre a nu te ingrijora şi a nu munci este distanta infinitului! Munca a fost rânduită de Domnul încă înainte de căderea în păcat a omului! Se poate munci, fără să te îngrijorezi.

Nu ne îngrijorăm de alegeri… dar trăim pe pământ şi cât trăim aici, participăm la viaţa culturii şi societăţii în care trăim. Noi suntem îndemnaţi să muncim bine, ca pentru Domnul, să ne rugăm pentru cei înălţaţi în dregătorii, (1 Tim 2:1-2), să trăim în pcae cu oamenii, să fim sare şi lumină, să ajutăm, etc.

Apoi, nu trebuie să citesc printre rânduri ceea ce spui, că spui pe faţă! Mă acuzi că aş căuta în SUA ceea ce nu trebuie! Dar de unde ştii ce caut eu? Faptul că mă interesează dacă va aunge la preşedinţie un om care va sprijini avorturile şi destrămarea familiei, e un lucru rău? Ar trebui să fiu indiferent? Dacă lângă tine este furat cineva şi tu poţi opri hoţul, întorci spatele fără să faci nimic că oricum trăim pe pământ unde sunt hoţi şi furtişaguri, şi nu eşti tu furat, şi poate că cel ce a fost furat a fost pedepsit pentru cine ştie ce păcate… adică, nu-ţi înţeleg logica!

Şi de unde ştii tu faptele mele ca să apreciezi unde voi petrece veşnicia? Dacă pe baza celor ce le-ai scris aş presupune că IQ-ul tău este de 96, aş fi just?


Cristina UNITED STATES on 18 June, 2008 at 7:08 am #

Exact subiectul asta il studiez cu fata mea, din cartea “Animal Farm” de George Orwell. Foarte trist sa vezi cum multi stau cu bratele incrucisate si lasa raul sa ia amploare si sa distruga vieti.


Filip on 18 June, 2008 at 9:49 am #

in fine… se pare ca nu prea ne intelegem… eu nu am zis cate s-au inteles si invers… hai sa nu ne mai certam… imi retrag cuvintele… fiti bine!


Ted UNITED STATES on 20 June, 2008 at 3:13 pm #

@Cristina:
e mai comod să nu faci nimic. Îţi dai seama ce clarviziune la Orwell! Ce perfect a prevăzut ceea ce se întâmplă mereu şi mereu prin lume!


Ted UNITED STATES on 20 June, 2008 at 3:14 pm #

@Filip:
e bine şi aşa. Doar că o neînţelegere nu se rezolvă prin retragere ci prin dezbatere viguroasă (adesea!). Să fii şi tu cât se poate de bine! Adică, mereu în har!


Post a Comment
Name:
Email:
Website:
Comments: