07
Jun

Obama e un fel de dumnezeu…

Archived in the category: Crestinism
Posted by: Ted - 17 Comments

Ştiu că unii mă acuză că aceste articole despre Obama şi politică nu-s demne de „perspective creştine”.  Dar sunt!  Deoarece creştinul poate şi trebuie să observe, să comenteze şi să interpreteze evenimentele şi faptele din societatea în care trăieşte şi din lume.   Marcu 13:29 spune: Tot aşa, cînd veţi vedea aceste lucruri împlinindu-se, să ştiţi că Fiul omului este aproape, este chiar la uşi (sublinierea este a mea).  E datoria creştinului să vadă şi să spună lumii ce se întâmplă, mai ales că ceea ce se întâmplă afectează viaţa creştinului şi viitorul lumii.  Ştiu că sunt mulţi susţinători ai lui Obama.  Mai ales în România.  Privesc la el ca la un fel de mesia.  Îi admiră inteligenţa, charisma, spiciurile…  Dar dincolo de ceea ce se vede şi este aparent, eu văd altceva.  Şi aceasta nu este politică, ci este o dimensiune spirituală pe care eu o percep.  Semne sunt destule, numai să fie cine să le vadă!

Vorbind despre discursul lui Obama de la Cairo, un comentator de ştiri de la MSNBC pe nume Evan Thomas a spus despre Obama că el este un fel de… dumnezeu.  Uite pasajul:

EVAN THOMAS: Well, we were the good guys in 1984, it felt that way. It hasn’t felt that way in recent years. So Obama’s had, really, a different task We’re seen too often as the bad guys. And he – he has a very different job from – Reagan was all about America, and you talked about it. Obama is ‘we are above that now.’ We’re not just parochial, we’re not just chauvinistic, we’re not just provincial. We stand for something – I mean in a way Obama’s standing above the country, above – above the world, he’s sort of God. He’s-(sublinierea mea), adică, Obama este desupra ţării, deasupra lumii, el este un fel de dumnezeu.

YouTube Preview Image

Poate cineva crede că astea-s glume, sau exagerări nevinovate, făcute de susţinători entuziaşti.  Ei bine, susţinătorii lui Irod nu au fost nici pe jumătate la fel de entuziaşti (Fapte 12:22) şi Dumnezeu a fost gelos pe numele Său!  Astea-s lucruri serioase şi putem sta şi să zâmbim cu condescendenţă, că oamenii nu ştiu despre ce vorbesc.  Dar ei ştiu!  Adularea religioasă cu care Obama este întâmpinat pretutindeni trebuie să dea de gândit.  Mai ales că în timp ce Obama este făcut „dumnezeu” cu nevinovăţie, creştinismul este ridiculizat că se încrede în (adevăratul) Dumnezeu, este minimalizat, persecutarea creştinilor este trecută sub tăcere, şi lumea se scufundă în tot mai multă deznădejde şi întuneric.

Uite câteva citate despre Obama, cum au apărut ele dealungul ultimilor ani:

  • Eu cred că Obama, alegerea sa în senat a fost dispusă de divinitate… Eu ştiu că acesta a fost planul lui Dumnezeu (Bill Rush, NYT Sept 9, 2007)
  • (Obama) … este reprezentarea colectivă a celor mai curate nădejdi ale noastre, a celor mai înalte viziuni, a celor mai adânci cunoaşteri (Eve Konstantine)
  • O să adun pahare de hârtie de pe jos, pentru a-i curăţa drumul (Halle Berry)
  • El este autentic şi adevărat, radiază adevăr şi bunătate (Gerald Campbell)
  • El are o ureche formată pentru elocvenţă şi o limbă înmuiată în adevărul inalterabil (Oprah Winfrey)
  • Asta (alegerea lui Obama) este mai mare decât Kennedy, asta este Noul testament (Chris Matthews)

Sunt oare întâmplătoare?  Nu cred.  Departe de mine să cred că Obama este Anticrist.  Dar cred că este un om plin de sine, mândru, cu potenţial de a face mult rău.  Dar rămâne să vedem, nu-i aşa?

Warning:

Post to Twitter * Post to Facebook **

Related posts:

  1. Tovarăşul Obama Hugo Chavez a spus recent, într-un show televizat în care...
  2. Obama-care * **Readers who viewed this page, also viewed:Acțiunile lui...
  3. Ne vorbeşte Dumnezeu? Probabil că una dintre expresiile cele mai abuzate pe care...
  4. Dumnezeu este cu noi (3) 3. Cel atot-ştiutor este cu mine în ignoranţa mea.  Există...
  5. Obama în Egipt Deci, Barack Hussein Obama a fost în Egipt.  Acum nu...

Related posts brought to you by Yet Another Related Posts Plugin.

17 comments for “Obama e un fel de dumnezeu…”

1

Ai dreptate. Pentru mine, un fugit din raiul comunist, este ca un cosmar
pe care-l retraiesc… Ceea ce se petrece, imi aminteste mult de anii 70, de Cantarea Romaniei
de proslavirea “celui mai iubit”". Doamne ai mila.

Ted UNITED STATES Reply:

Nelu,
De acord cu tine. Doar că unii cititori din România, îl iubesc pe Obama şi stau cu gura căscată la ce deştept este! Problema este că Obama nu-i conducătorul lor iubit! Dacă ar fi (Doamne fereşte!) ar gândi diferit. Să aibă milă Dumnezeu de noi!

June 7th, 2009 at 5:37 am
2

Obama aproape ca vrea sa distruga ceea ce este America, asa cum strici un puzzle si sa o reconstituie el din nou, dar dupa cum vrea el…ca el stie mai bine; probabil o America care sa se potriveasca mai bine cu restul de puzzle…care este restul lumii. Fiindca nu poate sa aduca restul lumii la nivelul Americii, cel putin din punct de vedere financiar, o sa aduca America la numitor comun cu restul lumii. El crede ca spiciurile lui vor aduce pacea…ca doar asa l-au alintat atitia cu complimente, ca le crede si el…

Deocamdata insa toate schimbarile lui au fst aduse din iad…incepind cu prima care dadea bani agentiilor straine pentru avorturi si tirind America intr-un faliment sigur cu datoriile ce le face platindu-si alegatorii, cu distrugerea inteligentei si puterii de aparare a tarii…

Numai ca…desi el ia multe decizii timpite, ma intreb…unde este simtul patriotic al cetatenilor acestei tari? Aici mai avem inca drept la cuvint in tara asta…cel putin , deocamdata. Cum nu ne revoltam in mase la asemenea acte de nerusinare pe care le comite acest om? Ok…nu s-au scandalizat americanii cind Obama a spus ca nu sintem o tara crestina…ca multi nu mai stiu ce sint; dar cum nu i-a deranjat cind Obama a dat de inteles ca sintem o natiune musulmana? Cum nu le-a sarit “mustarul” americanilor?

Ted UNITED STATES Reply:

Rodica,
dacă le dai americanilor care alcătuiesc corpul electoral pâine şi circ (citeşte bani tipăriţi sub inflaţie) americanii-s dispuşi să închidă ochii, urechile şi mintea la tot felul de aberaţii. Dar, se vor trezi ei! Numai să nu fie prea târziu!

June 7th, 2009 at 7:07 am
4
viorica UNITED STATES

Somn usor America! Ne vom trezi oare vreodata? Dumnezeu sa aibe grija de copiii Sai! .

Ted UNITED STATES Reply:

Viorica,
nu ştiu dacă şi când ne vom trezi! Noi însă, ştim ce să facem! La rugăciune şi post!

June 7th, 2009 at 5:32 pm
5

UN PAS INNAINTE…..
A Kenyan governor for California?
Maybe Barack Obama makes it look too easy.
A Kenyan-American preacher is citing the successful election of the president as his inspiration to run for governor of California next year to succeed Arnold Schwarzenegger.
Read the latest now on WND.com.
http://wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=100437
ELECTION 2010
Kenyan governor for California?
Candidate inspired by Obama’s success to seek Democrat Party’s nomination

Ted UNITED STATES Reply:

Virginia,
n-o să fie nici o mirare dacă reuşeşte! Şi nu-mi pasă că Obama e din Kenia sau din altă parte! Mă doare şi mă supără politica sa, nu originea sau culoarea.

June 8th, 2009 at 12:14 am
6

Dacă sunt, asta nu înseamnă neapărat că și sunt demne.

Ted UNITED STATES Reply:

Alin,
fiecare cu părerea sa. Părerile noastre-s precum copiii: fiecare crede că ai lui sunt mai reuşiţi!

June 8th, 2009 at 1:48 am
7

Ted,

Unii dintre noi care am supravietuit “visului de aur al omenirii” si “epocii de aur”
ne dam seama, in mare masura, de ceea ce se petrece. Erodarea drepturilor constitutionale
si civile, pe zi ce trece, se face foarte subtil. Amestecul guvernului in viata personala
pina la supravegherea convorbirilor, emailuri, etc, nu mai constituie o noutate.
O buna parte a americanilor realizeaza si ei ca s-a pornit pe un drum fara intoarcere…
Totul se face in numele si pentru binele (si securitatea) comunitatii. Nu suna asta familiar ?

Personal cred ca suntem pe drumul ireversibil al globalizarii, si al uniformizarii economice, sociale, politice
si in final (de ce nu ?) religioase a intregii planete. Se paveaza, sub ochii nostri, calea spre un guvern
mondial, un dictator si o singura religie, care cred unii, ca in final va aduce pacea si armonia,
universala… demult visata .

Se implinesc cuvintele unei carti vechi, ignorate si persecutate de asa de multi, de atata amar de vreme.
Personal cred absolut mesajul ei.. si astept cu nerabdare implinirea ultimelor profetii scrise in ea, si strig cu toata taria…si cu toata convingerea.
“Vie Imparatia Ta .. Faca-se Voia precum in cer asa si pe pamant”
Amin. Vino Doamne Iisuse.

Ted UNITED STATES Reply:

Nelule,
Acesta este doar un preambul al acelor vremuri. Deşi cred că sunt mai aproape ca oricând, şi că aproape totu-i gata ca să se demareze sfârşitul, s-ar putea să mai dureze câţiva ani buni… Dar, Maranata! Domnul vine! Să fim gata!

June 8th, 2009 at 6:16 am
8

“Departe de mine sa cred ca Obama este anticrist”, apreciez afirmatia aceasta clarificatoare. altfel ar fi fost pentru o mare confuzie avand in vedere textele biblice la care ati facut referire. Oricum ca orice conducator este randuit de Dumnezeu. Si apoi cu toate promisiunile electorale de rigoare pe care le-a facut, nu face decat sa existe o continuitate a politicii predecesorului sau cu nuantari minore.
Cu Obama ori fara cu Bush ori fara el lumea s-a indreptat spre o decadere morala tot mai mare si directia spre care se indreapta lumea este conforma cu moarala ei. Cred ca trebuie sa renuntam sa tot facem rechizitoriu lumii si sa judecam mai degraba pe cei din biserica lui Dumnezeu si sa propovaduim Evanghelia cu cuvantul si cu fapta celor din afara.

Ted UNITED STATES Reply:

Daniele,
ai dreptate cu privire la biserică… Dar mai aruncăm câte o privire şi dincolo de gard, unde unora li se pare că iarba este mai verde decât la noi. Aşa se întâmplă că vedem şi, din când în când scriem despre ce vedem. Apoi ne întorcem repede privirile spre noi, şi vedem că împăratul nu are nici aici haine (albe).

June 10th, 2009 at 1:03 pm
9

Ted, nu e vorba doar de păreri. E vorba de convingeri. E vorba de obsesii. E vorba de reflexe ideologice. E vorba de cum ne (re-)prezentăm în spațiul public părerile, convingerile, obsesiile, reflexele.

În public public, acestea se negociază. Se reformulează. Se re-prezintă.

Nu de relativism e vorba, ci de relativizare.

Calitatea blogului Perspective creștine a scăzut evident de cînd sînt exhibate obsesiile antidemocratice și mai ales antiobamiene.

Din păcate, iată că nu există polemici benefice, atîta timp cît apelăm la ideea “fiecare cu părerea lui”.

În comunitățile creștine, acesta este un flagel, care indică lipsa de disponibilitate pentru interogație și reflexie. Mai bine să cîntăm 10 cîntări decît să gîndim 10 minute pe cont propriu ÎN MIJLOCUL altor idei.

“Fiecare cu părerea lui” e o cursă de multe ori, în care cădem atunci cînd agenda noastră este deranjată de comentarii neașteptate și cînd confortul nostru este inoportunat de alte formule din afara limbajului de lemn cu care ne-am obișnuit.

Ted UNITED STATES Reply:

Aline,
Nu ştiu dacă e vorba de cum sau de ce ne prezentăm categoriile menţionate de tine. Am impresia că pe tine nu formula te deranjează (în final recunoşti că formula mea s-a întâlnit cu o altă formulă, şi că asta nu mi-a căzut bine), ci că vorbesc despre ce vorbesc. Dacă aş cânta osanale lui Hussein ai fi fericit? Ar mai fi scăzut calitatea blogului meu?

Vezi Aline, când ai cancer, să ai doar păreri, convingeri, obsesii cu privire la el nu te ajută cu nimic. Trebuie să faci ceva. De la distanţa de la care priveşti tu lucrurile, par altfel de cât sunt ele privite de aproape. Faptul că eu le văd lucrurile din America de aproape, şi simt pe pielea mea rezultatele policii lui Hussein, îmi dă dreptul să prezint în public ceea ce văd, aşa cum văd.

Mai concret, afacerea noastră a scăzut cu mulioane în ultimele 5 luni. Am de dat de lucru la peste 30 de oameni. Şi nu se găseşte de lucru. Băncile sunt timorate şi nu dau împrumuturi, industria de automobile e distrusă, taxele sunt până la nori, doar să amintesc câteva dintre probleme. Mai sunt lângă acestea şi probleme de ideologie şi morală. Cu siguranţă că am convingeri şi obsesii. Şi ideologice, şi morale. Că se susţin avorturile, se dă peste gură libertăţii de exprimare, se susţin căsătoriile homosexualilor, ş.a.m.d. Astea desigur în arena publică. Ca să nu mai vorbim despre ceea ce se întâmplă prin biserici!

Şi nu îmi permit luxul să negociez ceea ce e vital. Tu poţi s-o faci, că ai timp şi dispoziţie. Te plimbi prin mahala şi tragi nişte poze la două lăzi de gunoi şi trei copaci piperniciţi, apoi faci turul blogurilor, culegi statistici şi informaţii, întreţii zeci de bloguri la care le verifici zi de zi poziţia şi când înaintezi cu un loc mai scrii un post, cânţi osanale lui Mănăstireanu într-o zi şi afuriseşti pe Cruceru într-alta, şi treci pe la mine să-ţi strepezeşti dinţii în blogul meu. Pentru mine, ceea ce ai comentat aici rămâne doar o părere. Bună sau rea? Nu ştiu. E o părere. E părerea ta. Şi mi-e indiferentă.

De ce presupui că în mijlocul altor idei, cineva nu poate gândi pe cont propriu şi concluziile la care a ajuns nu poate să se potrivească cu unele din ideile în mijlocul cărora trăieşte? Sunt convins că idei ca ale tale se găsesc berechet în lumea în care trăieşti, în cărţile şi materialele pe care le citeşti, în oamenii cu care discuţi. În definitiv, mediul, ideile din jur, cărţile citite, oamenii cu care se discută, influenţează ideile fiecăruia. Nu trăieşte nimeni în vid. Rar de tot se naşte câte un vizionar care aduce o idee nouă… şi tu nu eşti acela! De altfel, nici eu. Deşi în lumea în care trăiesc acum, mai mulţi sunt de partea lui Obama decât contra, dacă e să vorbim despre subiectul postului.

Nu am nici o agendă, doar constat nişte lucruri. Şi nu-s deranjat de comentariile tale, nici de formulele tale. Dacă-mi amintesc bine, ai mai comentat la articole în care îmi manifestam o predispoziţie politică. Nu ştiu şi nici nu-mi pasă ce fel de poziţie politică ai, sau dacă ai una. Bănuiesc că nu eşti de acord cu poziţia mea, de ţi-ai luat timp să comentezi la aceste postări. Aş prefera în loc să contrezi cu petarde fumigene nebuloase, să spui clar unde am greşit. Ca să ştiu de unde vii. Atunci, poate discutăm. Altfel, nu am timp şi nici răbdare.

June 14th, 2009 at 5:57 am